نهج البلاغه ما

وبلاگ تخصصی نهج البلاغه امام علی (ع)

نهج البلاغه ما

وبلاگ تخصصی نهج البلاغه امام علی (ع)

نهج البلاغه ما

بسم الله الرحمن الرحیم

این سایت برای ترویج نهج البلاغه و ارائه خدمات علمی به علاقمندان نهج البلاغه ایجاد شده است.

یا علی مدد

آخرین نظرات
  • ۱۶ شهریور ۹۷، ۰۹:۵۶ - فرزند انقلاب
    عالی

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، معظم له در دیدار آیت الله دین پرور و اعضای کنگره بین المللی نهج البلاغه، اظهار داشتند: نهج البلاغه حقیقتا دریای عظیمی است که بعد از قرآن، جامع ترین و مهمترین کتاب در ابعاد گوناگون است.
این مرجع تقلید ابراز داشتند: کلام حضرت امیر(ع)، در هر موضوعی گوهربار است و خداوند متعال این توفیق با ارزش را به تبیین کنندگان نهج البلاغه عطا فرموده که در این راه قدم بردارند.
ایشان خاطرنشان ساختند: سند نهج البلاغه همانند قرآن است و نیازی به بحث در سند آن نیست؛ چراکه در طول قرون بر حقانیت آن اعتراف شده است.
حضرت آیت الله نوری همدانی تصریح کردند: مهمترین دلیل بر تأیید ولایت فقیه در عهدنامه مالک اشتر آمده و این خود نشانگر عظمت این عهدنامه می باشد.
این استاد خارج فقه حوزه بیان داشتند: باید تلاش شود تا از کتاب نهج البلاغه در مباحث اخلاقی بهره برداری شود ، این کتاب را به جهانیان عرضه کنیم ؛ چرا که از عظمت بالایی برخوردار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی